Dalej uważam że po prostu ten problem jest potęgowany przez kompresor. Inaczej wszyscy z kompresorami by mieli ten problem.Dodam jeszcze, że jeździłem dwoma E46 M3 z takimi kitami jak ten mój pierwszy (7.5PSI) i tam problemu nie było.
LAG - help!!
Re: LAG - help!!
Ja bym dalej szukał poza kompresorem, gdyż:
Re: LAG - help!!
A czy podczas gwałtownej zmiany biegu, pasek się nie ślizga?
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
- Maros
- Posty: 2546
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
- Auto: M5F10, M3E92, M3E46
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: LAG - help!!
Pasek się ślizga jak dochodzi do kompresor surge'a. A tak to nie.
- Maros
- Posty: 2546
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
- Auto: M5F10, M3E92, M3E46
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: LAG - help!!
Tak, ale jak był ze sprzęgłem to lag też był.
Nie rozumiem dlaczego miałby się pasek ślizgać.. a nawet jeśli się ślizga to w ten sposób że kompresor chodzi szybciej niż reszta pod paskiem więc laga by to nie powodowało raczej.
Dzisiaj zauważyłem, że podobny objaw laga jest jak się na wysokich obrotach szybko puści i sporwrotem naciśnie gaz do oporu... Niby podobnie wtedy zachowuje się cały układ dolotowy jak przy zmianie biegu, ale może to jednak coś innego ...
Nie rozumiem dlaczego miałby się pasek ślizgać.. a nawet jeśli się ślizga to w ten sposób że kompresor chodzi szybciej niż reszta pod paskiem więc laga by to nie powodowało raczej.
Dzisiaj zauważyłem, że podobny objaw laga jest jak się na wysokich obrotach szybko puści i sporwrotem naciśnie gaz do oporu... Niby podobnie wtedy zachowuje się cały układ dolotowy jak przy zmianie biegu, ale może to jednak coś innego ...

- Maros
- Posty: 2546
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
- Auto: M5F10, M3E92, M3E46
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: LAG - help!!
Nie, wtedy był jeden.
Re: LAG - help!!
no wlasnie
tu bym szukal przyczyny
moim zdaniem to wina kompressora, on nie wysprzegla niestety i slizga sie pasek, byc moze sie myle ale takie jest moje zdanie.


- Maros
- Posty: 2546
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
- Auto: M5F10, M3E92, M3E46
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: LAG - help!!
Ale wytłumacz w jaki sposób uślizg paska (a raczej uślizg kółka kompresora) miałby mieć wpływ na laga?
Druga rzecz, wydaje mi się mało prawdopodobne, żeby brak drugiego bov'a i uślizg paska dawał identyczny efekt.
Druga rzecz, wydaje mi się mało prawdopodobne, żeby brak drugiego bov'a i uślizg paska dawał identyczny efekt.
Re: LAG - help!!
W momencie uślizgu kompresor kręci się z mniejszą prędkością i mnie ładuje. Tak to rozumiem.MaRoS pisze:Ale wytłumacz w jaki sposób uślizg paska (a raczej uślizg kółka kompresora) miałby mieć wpływ na laga?
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
- Maros
- Posty: 2546
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
- Auto: M5F10, M3E92, M3E46
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: LAG - help!!
Nie no chyba nie chodzi Wam o to że poprzez brak sprzęgła są takie opory że kompresor tak zwalnie że pasek się ślizga?
Pozatym jakby kompresor mniej pompował to efektem by był brak mocy a nie lag.
Pozatym jakby kompresor mniej pompował to efektem by był brak mocy a nie lag.
- Maros
- Posty: 2546
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
- Auto: M5F10, M3E92, M3E46
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: LAG - help!!
Jest, ale w tym przypadku by był spadek mocy a nie jej brak.Kompresor się przecież nie zatrzymuje.
Pozatym nadal twierdze że pasek się nie ślizga bo bym to słyszał.
Pozatym nadal twierdze że pasek się nie ślizga bo bym to słyszał.
Re: LAG - help!!
A układ jest szczelny?
Trzeba by zrobić log z ciśnienia w kolektorze bo nic innego mi do głowy nie przychodzi
Trzeba by zrobić log z ciśnienia w kolektorze bo nic innego mi do głowy nie przychodzi
Mój czas na 1/4mili to 13,59 ET (Modlin 2003) bez szpery i slicków BMW M3 3.0 NA by MTG.
Wicemistrzostwo Polski 2003 i Mistrzostwo Pucharu PZMot.
Wicemistrzostwo Polski 2003 i Mistrzostwo Pucharu PZMot.
Re: LAG - help!!
a co z tym uślizgiem paska na kółku kompresora ?? ustalmy w końcu, czy to zjawisko występuje, czy nie, bo również moim zdaniem może ono powodować przedmiotowego laga.
e63 M6 lci